piątek, 25 stycznia 2013

Zagłosuje ktoś?


Około godziny trzeciej w nocy, podczas zwyczajowego ślęczenia przed kompem, coś mi strzeliło do głowy, i oto:



Byłoby mi bardzo miło gdyby ktoś zechciał oddać głos na ów blog :)

Z pośpieszną gorliwością przekazuję, że można to zrobić wysyłając smsa na numer 7122
o treści: A00812
(00 to zero zero, wszystko bez spacji, czyli bez spacji gdzieś, czyli spacja nigdzie).
Koszt smsa 1,23 zł (polskie numery).
Organizatorzy podają, że dochód z smsów jest przeznaczony na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych (a nie na ufundowanie gigantycznej nagrody garstce zwycięzców i na honoraria dla jurorów).
Info dla fanów: z jednego numeru można wysłać jeden głos na dany blog :D (ok, fanka, która chciała słać więcej już o tym wie, ale gdyby, gdyby ktoś jeszcze... to piszę).
Za to można oddać kilka głosów na różne blogi ;)

Cały ten post i ta prośba w myśl maksymy: od czasu do czasu daj innym poczuć ciężar twojego istnienia. Ech.


4 komentarze:

  1. ja zagłosuję, o ile z zagranicy mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, chyba tak. tzn. mojej mamie się udało :) ale oficjalnie nie wiadomo.

      Usuń
  2. bardzo się cieszyłam,że mi się udalo ,ale niestety sms dzisiaj wrocil do mnie :(

    OdpowiedzUsuń